Persbericht schrijven

Een persbericht schrijven: betere free publicity voor uw onderneming, product of activiteit is nauwelijks denkbaar. Dus in tegenstelling tot wat heel wat mensen denken, moet reclame of media-aandacht helemaal niet duur zijn. Er is wel één belangrijke voorwaarde: uw persbericht moet overtuigen, zodat het ook effectief wordt opgepikt door de media. 

Gratis opgepikt worden door de media door middel van een doeltreffend persbericht: marketing wordt nooit effectiever en goedkoper dan op deze manier. Hebt u een exclusief product in uw gamma dat u op een ongeziene manier aan de wereld wil presenteren? Heeft uw bedrijf een mijlpaal bereikt – bepaalde verkooprecords gebroken, een CEO die na 35 jaar de handdoek gooit? Staat u misschien op het punt om een opzienbarende en nooit geziene samenwerking aan te gaan? Met een wervend persbericht kunt u er voor zorgen dat media er maar wat graag een artikel aan wijden. Laat het schrijven door Seriewoordenaar, copywriter met bovendien een flinke dosis perservaring.

Persbericht schrijven: gratis scoren

Seriewoordenaar werkte jarenlang voor de twee grootste Belgische kranten. Om die reden kwamen er dagelijks heel wat persberichten binnen. Sommige verdwenen meteen in de prullenbak, andere trokken vanaf de eerste zin de aandacht. Dankzij de catchy titel, nieuwsgierig makende openingszinnen en content die zeker was zijn stuk, zonder hoogdravend te zijn. Kortom, door die ervaring weten wij perfect met welke toon en invalshoek u scoort, en hoe u een nieuwtje of primeur feilloos in de krant krijgt.

Nooit nog persweeën

Wilt u een overtuigend persbericht laten schrijven? Dat genoeg lost om journalisten naar uw toonmoment of persconferentie te lokken, maar niet genoeg om ze gewoon op basis van de tekst zelf aan de slag te gaan? Laat ons weten wat u met de wereld wilt delen, en wij gieten het in een niet te vermijden persbericht. Zelfs vandaag nog als het moet. Want van deadlines hebben wij geen schrik.